Mynet'de Biz!

Mynet'de Biz!

Moda dünyasına yeni bir yön veren moda markaları, Z kuşağından ilham aldığını söylemeye devam ediyor. Son dönemde yükselişe geçen sokak trenlerinde yine Z kuşağının etkisi büyük. Z kuşağından ilham alarak 120 bine yakın ürün satan moda markası kurucusu Sabri Korkmaz, "Eşit moda kavramı, Z kuşağının moda dünyasına getirdiği yeni ve sorumluluk isteyen bir soluk” dedi.  Marketo tarafından yapılan ‘Z Kuşağıyla Tanışın: Pazarlamanın Yeni Büyük Hedef Kitlesi’ (Meet Generation Z: Marketing’s Next Big Audience) başlıklı araştırmaya göre, 1997-2012 arasında doğanları kapsayan Z kuşağının yüzde 60’ı sosyal dayanışmayla dünyada olumlu bir fark yaratmak istiyor ve bunu alışverişten modaya her alana yansıtıyor. Marketo tarafından yapılan ‘Z Kuşağıyla Tanışın: Pazarlamanın Yeni Büyük Hedef Kitlesi’ (Meet Generation Z: Marketing’s Next Big Audience) başlıklı araştırmaya göre, 1997-2012 arasında doğanları kapsayan Z kuşağının yüzde 60’ı sosyal dayanışmayla dünyada olumlu bir fark yaratmak istiyor ve bunu alışverişten modaya her alana yansıtıyor. 

Haberin Devamını Okumak İçin Tıkla